Komen en gaan van mensen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Komen en gaan van mensen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Komen en gaan van mensen

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

16 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

De reisverslagen worden een beetje vergeten als je bezoek hebt, maar ik schrijf er toch nog snel eentje tussen het bezoek door. Pap en Marjo stappen vanmorgen weer op het vliegtuig terug naar NL en morgen mag ik Bjorn van Hato halen.

De afgelopen weken heb ik mij erg vermaakt samen met Francien, pap en Marjo. We hebben veel van het eiland gezien, zoals de boka's (uitmondingen van de zee), strand en de plaza. Bij de plaza wordt typische krioyo gegeten, typische curacao eten en het was erg lekker. Helaas hadden Marjo en Francien varkensstaart besteld wat we niet wisten. Dus dat was iets minder, maar dan weten we direct dat ze dat niet meer hoeven te bestellen.

We gaan erg goed met school en de gezamenlijke opdrachten komen als het goed is vandaag af als we hard werken. Dan maar hopen dat alles in 1 keer goed is, zodat we het niet meer hoeven te verbeteren. Maar helaas denken we beiden dat het niet zo is. Vaak heeft school nog wel opmerkingen.

De afgelopen week had ik een aantal problemen met mijn laptop. Hij heeft alle opdrachten wegggegooid van mijn usb stick en gelukkig heb ik er nog een aantal kunnen terugvinden. Ik moet in totaal 1 producttoets overnieuw maken en 1 producttoets nog een aantal aanpassingen doen,dus al met al heb ik nog wel geluk gehad.

Van de week heb ik een kaartje ontvangen van mijn lieve oma. Zelf geschreven, alleen ik kon zien dat mijn mam hem op de post had gedaan:) Dat maak je gehele dag weer goed.

Het is de afgelopen week heel erg warm geweest, de warmste week tot aan nu toe. Erg benauwd en drukkend weer. Vanmorgen had het alweer geregend dus maar hopen dat het nu weer iets afzakt, want als wij 's ochtends moeten hardlopen en het is al zo warm, is dat bijna niet vol te houden.

Er zijn wel weer een aantal foto's gemaakt maar de meeste toch door Marjo. Wanneer die online komen te staan, zal ik eens kijken of er een paar kiekjes hier op deze site kunnen komen te staan.

De aankomende weken zijn de stagedagen beperkt, omdat Bjorn langs komt. Maar ik moet nog wel genoeg doen voor school dus het wordt hard werken.

Misschien volgende week weer een verhaaltje.

Liefs en een dikke kus
Milou

  • 17 April 2012 - 09:50

    Het Visteam:

    Hoi Milou. Wat goed om te horen dat je het naar je zin hebt. We missen je natuurlijk ontzettend. Hier is het nog steeds ijskoud, dus je mag niet klagen dat het te warm is daar, want wij verlangen er erg naar. Doe Bjorn de groeten en tot snel. X van het Visteam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 32070

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: