Zussen tijd!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Zussen tijd!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Zussen tijd!!

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

04 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
Deze week heb ik een co piloot. Lizzy is namelijk op bezoek en we zijn al hard aan het genieten van het mooie curacao. Vrijdag heb ik haar opgehaald van Hato en ’s avonds hebben we gegeten bij de tropen, helaas niet uit geweest want een vlucht van 12 uur was wel erg vermoeiend.

Zaterdag zijn we naar Cas Abou geweest. Daar al de eerste zonnestralen gepakt. ’s Avonds met z’n tweetjes naar Bermuda, francien was helaas te moe om mee te gaan. Hup met de auto dan maar! Bij de bar het eerste drankje al gekregen van een jongen van de landmacht, even geen idee wie het was, sorry. Het werd al snel erg druk en lizzy had een medical school student aangetrokken. Hij vroeg of we bij hem in de VIP ruimte kwamen zitten maar zijn vrienden zagen er toch niet zo prettig uit. We hebben hem bedankt voor het aanbod en zijn verder gaan dansen. Bijna aan het eind van de avond, weer een mafkees. Vroeg of Lizzy wat wou drinken, nou nee bedankt.. was het antwoord. Uiteindelijk probeerde hij het bij mij, maar ik had zoiets van... wil geen tweede keus zijn dus hoepel maar lekker op.

Uiteindelijk om kwart over 2 lekker naar huis. Zondag weer vroeg op want we gingen barbequen op de grote knip. De spulletjes waren allemaal al gehaald en klaar, dus we konden om half 10 vertrekken. Eerst de hele dag in de zon gelegen en aan het eind van de middag hebben we de barbeque opgezet. De kolen waren warm en de vleesjes lagen er op, en toen shoef... barbeque in het zand met de vleesjes. Helaas het avontuur was ten einde. De mensen op het strand hebben wel hard gelachen om ons, in het begin wij niet, maar nu is het wel een mooie stunt. ’s Avonds naar wet & wild. Daar hebben wij de locals bekeken met hun mooie dansmoves. Die nederlanders bij ons kunnen daar nog wat van leren.

Vandaag een dagje met z’n tweetjes. Eerst stonden de grotten van Hato op het programma. Na een wilde wandeling vol met leguanen, salamanders en hagedissen stond er een rondleiding op ons te wachten. Deze duurde niet zo heel erg lang, maar het verhaal erachter was erg mooi. Vleermuizen zaten wel in de grot, maar daar waren we gelukkig zo langs heen.

Tussen de middag hebben we geluncht bij Jaanchies’s en dat was erg lekker, we hebben een papegaai meegekregen als souvenir naar huis... owja en ook nog een sticker.
Woensdagochtend staat het zwemmen met dolfijnen op het programma. Hier hebben we beide erg zin in. We gaan maar eens eventjes kijken wat die beestjes van ons vinden. De foto’s komen natuurlijk dan ook online te staan. Nu een paar kiekjes van de afgelopen dagen.

Tot snel maar weer allemaal.
Liefs en een dikke kus
Milou & Lizzy

• 08 Juni 2012 - 10:08

Everlien:

Lekker genieten dames, heel veel plezier!

• 08 Juni 2012 - 21:12

Mam:

Hallo dametjes, heerlijke verhalen om te lezen. volgende week hoor ik ze weer. Veel plezier nog en geniet nog deze laatste dagen Lizzy en de laatste weken voor jou Milou.

Liefs mam.