vakantie met foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu vakantie met foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

vakantie met foto's

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

04 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

zoals beloofd heb ik nu de foto's bij het reisverslag gezet.

De afgelopen week heb ik twee dagen voor mijzelf gehad. Ik ben met de buurmeisjes wezen bubbelen bij het marriott hotel en dat was heel erg lekker en gezellig!!
We hebben mooie foto's gemaakt, maar deze kan ik nog niet online zetten omdat Karlijn deze nog op de camera heeft staan.

Vanmiddag gaan we naar mambo beach, maar nu zit ik nog eerst eventjes een producttoets af te maken op stage, zodat ik mijn weekend rustig kan vieren.
Het wordt strand, strand en nog een strand.

Het afscheid van Bjorn was wel heel erg moeilijk maar ik weet dat ik hem over 8 weken weer zal zien. over precies 28 dagen komt me kleine zus en we gaan een mooie tijd beleven.

over een aantal weken of dagen komt er wel een nieuw reisverslag.

Nou voor zover wens ik jullie weer een fijn weekend!!!

Liefs Milou

• 04 Mei 2012 - 17:50

Marja En Willem:

Toch fijn dat je ook weer even je "eigen" familie zoals je pap en Marjo, en Bjorn bij je hebt gehad en straks nog je zusje. Geniet nog maar lekker van alles want ik lees net dat je over 8 weken al weer terug komt. Wat gaat het allemaal snel.
    Tot gauw en dikke kussssssssss.
    Liefs Marja en Willem, pootje van Sam en Puck.