Vakantie met Bjorn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Vakantie met Bjorn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Vakantie met Bjorn

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

29 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Dinsdag 17 april was het dan zover, bjorn eindelijk op Curacao. Heerlijk genieten van alle leuke dingen en kijken wat de vakantie ons brengt.
Nu 3 dagen voor vertrek is de tijd toch wel erg snel gegaan, maar dat krijg je als je het leuk hebt.
Op dit moment zit ik samen met bjorn voetbal te kijken bij wilhelmina plein en het is op dit moment 1-2. nog heel eventjes en dan zullen we weten of dit weekend het kampioenschap wordt beslist.

De afgelopen dagen hebben we veel meegemaakt, zoals vele verschillende stranden bezoeken. We zijn met z'n tweeen naar klein curacao geweest. gisteren hebben we nog de blauwe kamer gezien, maar dat viel wel een beetje tegen. de vissen waren wel erg mooi maar de kamer opzich was erg donker.

We zijn deze twee weken ook veel uit geweest. de wekelijkse feestjes zijn allemaal bezocht en morgen staat ons nog koninginnedag te wachten.
Hier wordt het ook groots gevierd dus de oranje outfits zijn gehaald en de feestjes zijn volop hier gepland, dus dat wordt een dag vol plezier en gezelligheid.

Vandaag gaan we nog naar het strand van Jan Thiel daar is een high tea maar in plaats van een high tea wordt er prosecco geschonken, dus heerlijke zondag middag hebben we voor de boeg.

Afgelopen week hebben we samen op het hoogste puntje gestaan van curacao. De christoffelberg. Na verkeerd te zijn gelopen op mijn goede guide instincten zijn we toch aan de top gekomen.

De foto's komen er deze week op te staan, want het zijn er nog wel een aantal en de wedstrijd is hier bijna afgelopen. Dus die houden jullie nog van mij tegoed.

Deze week zal er nog wel een klein update plaatsvinden, want ik heb zoveel meegemaakt... maar helaas kan het niet allemaal op papier. Heb ik ook nog wat te vertellen als ik terug kom van curacao. Bjorn zal al wel een gedeelte vertellen, anders vergeet ik het ook allemaal.

Nou tot snel allemaal en nog maar 8 weken voordat ik naar huis kom.... de tijd gaat hier erg snel. De producttoetsen worden nu afgerond en de voorbereidingen van het toetsstation gaan zo beginnen. Ik zal op 5 juli mijn diploma gaan ophalen, daar ga ik heel erg hard voor werken.

Volgende week dus weer een nieuw verslag.

Liefs en een dikke kus
Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1093
Totaal aantal bezoekers 32072

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: