Van alles!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Van alles!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Van alles!!

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

20 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

vriendjes en vriendinnetjes wat fijn dat jullie er weer zijn.... een beetje een slappe openingszin maar ik kijk de laatste tijd nog wel eens bassie en adriaan. Das wel grappig.

We hebben weer van alles meegemaakt... waar zal ik eens beginnen. Het laatste reisverslag was toen bjorn hier nog was en dat is inmiddels alweer 3 weken geleden.

Het stagelopen gaat goed. Ik ben al een eind opgeschoten met mijn producttoetsen. Deze week hoop ik alles klaar te hebben, want afgelopen weekend hebben we producttoets 11 helaas terug gekregen met nog veel feedback erbij. Hoofdstuk 4 en 5 zou overnieuw moeten worden gemaakt, dus dat was een domper vanmiddag.
Verder gaat alles gestaagd verder en schiet het al lekker op.

De groep van 6 is inmiddels uit elkaar Karin is maandag al naar huis gegaan en Jose en Karlijn zijn afgelopen vrijdag in het vliegtuig gestapt naar Nederland. Ow ow ow.. als je dan het vliegtuig ziet staan dan denk je ook... hier zit ik over 7 weken ook in en er moet nog zoveel gebeuren.
Aan de ene kant wel heel erg prettig dat wij hier nog 7 weken zitten en aan de andere kant is het ook niet leuk om de meiden te moeten missen.
Nu zitten we hier met z'n tweetjes weer in ons appartement.
We hebben kennis gemaakt met onze buren en een directe klik is er niet, maar we gaan het zien, altijd positief blijven he!!

We hebben het lijst wat we eerder hadden opgesteld met de dingen die wij nog graag willen doen, aardig ingekort, er staan nog wel een aantal dingen op die we graag willen doen maar daar hebben we dan ook nog wel eventjes de tijd voor.

Sinds dat bjorn weg is hebben we een relaxavond gehad met maskers en massage.. dat was erg fijn. Ik heb zelf het huis een aantal nachtjes voor mij alleen gehad...
Met die hevige onweer die hier is geweest was dat niet erg prettig, maar ja daar heeft deze kleine kabouter zich ook wel weer door heen geslag(p)en.

Voor twee weken geleden zijn we naar zaterdag naar zanzibar geweest. Daar is van 5 tot 6 happy hour en heel erg gezellig. Voor die tijd waren we met drie meiden al naar het strand geweest waar we topless hebben gezont, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Jullie raden het al.. ik had ze mooi verbrand. Uiteindelijk heb ik daar nog anderhalve week last van gehad, maarjah dat weten we weer voor de volgende keer.

De zondag daarna hebben we nog met een aantal van ons gebarbequen. Samen met Karin mooie foto's gemaakt en plotseling kwam de leguaan man op mij af. Oeff... ik schrok mijn eigen kapot. Oog in oog met die dingen... maarja toen moest ik er wel aan geloven. Ik heb ze wel aangeraakt en ben er mee op de foto geweest maar heel veel verder zoals vasthouden en dan op de foto komt het denk ik niet. Maar wie weet heb ik op die dag wel frisse goede moed. Dan zal ik deze ook zeker op waarbenjij.nu zetten.

Over 2 weken in mijn kleine zus alweer hier.. ze moet nog eerst eventjes hard bikkelen net zoals ik en dan kunnen we lekker gaan genieten van de vakantie. Heerlijk!!! We hebben al van alles in ons hoofd dus die 10 dagen komen we ook wel weer door..
Wanneer zij dan naar huis gaat is het voor ons nog maar 3 weken voordat wij naar huis komen, dus de tijd vliegt heel erg snel.

We gaan de laatste weken nog hard werken voor school maar ook zeker genieten van het eiland. Onverwachts bezoek van mijn neef en van een oud klasgenoot zijn ook mooi meegenomen. Kijken hoe dat weer uitpakt. Het zal vast allemaal een gezellige boel worden.

Owja... het congres waar ik zoveel voor gedaan heb is goed verlopen. Dit heb ik ook kunnen gebruiken voor een producttoets en deze kan ik hopelijk in het begin van de week afronden. Het was mooi om te horen dat ze je zo waarderen en dat je van veel mensen complimenten krijgt. Erg waardevol en bijzonder.

Ja ja ja... we hebben inmiddels de 10.000 kilometer op de teller staan, waarvan 3000 van ons... we crossen er wat af op dit eiland en moet je nagaan dat curacao van oost naar west ongeveer 72 kilometer breed is... nou nou nou... maar benzine is hier lang niet zo duur als in nederland. het is hier maar 1.20 hihi.. dus dan toch maar eventjes lekker door crossen.

Afgelopen vrijdag.. had ik al verteld dat we Jose en Karlijn hebben weggebracht naar Hato maar voor de afleiding zijn we 's avonds naar een theaterstuk geweest in het theater Luna Blou. Dit ging over een muziekinstrument Tambo. er werd veel gedanst en gezongen. het stuk werd in het nederlands en in het papiaments vertelt, waardoor ik het goed kon volgen. Prachtige voorstelling, we hebben er erg van genoten.

Nou laat ik het maar weer eens een eind aan breien. Ik ga de foto's er nu meteen opzetten van de afgelopen tijd. Er staan ook nog wat foto's op toen bjorn hier was met koniginnedag. Ik hoop dat jullie weer genieten van mijn reisverslag.. en van Bjorn hoorde ik vandaag dat het nog maar 45 dagen is voordat ik terug ben. Helemaal excact weer ik het ook niet, maar aangezien Bjorn dat bijhoud geloof ik dat direct.

Lieve mensen.. tot de volgende keer maar weer!!!

Dikke kus en knuffel
Milou

  • 21 Mei 2012 - 21:05

    Mam:

    Heey Milou leuk verslag weer hoor en heerlijk van de hak op de tak en de foto's. Gezellig om naar te kijken en stoer hoor die foto op de jetski.
    Maar gelukkig ga je ook nog zandkasteeltjes bouwen met je mooie schepjes en zandtaartjes. Succes he.
    Bjorn heeft twee dagen meer dan jij op de site voor de terugkomst, daar staat 43. Maar kwee nie, rekenen is niet mijn sterkste punt.

    Liefs en veel plezier

  • 22 Mei 2012 - 07:40

    Chris:

    Hai Milou, hier ff een berichtje uit het zonnige Apeldoorn, niet zo warm als bij jou maar toch.......lekker.
    Leuk om je verhaaltje weer te lezen en dat je naast je werk en studie zoveel dingen kunt ondernemen, super meis!!!! Geniet maar lekker van alles want voor je het weet ben je hier weer aan het werk he!!!!
    Nog een dag of wat en dan komt je zus, zal ook wel weer heerlijk zijn om die na al die maanden weer te zien en samen lekker te genieten van al het moois daar.
    Kan je alleen maar heel veel succes wensen nu bij de laatste loodjes van je studie maar weet zeker dat er een slagingsfeest komt straks, jij flikt het hem wel!!!!

    heel veel succes en plezier natuurlijk daar, groetjes en liefs!!!

  • 22 Mei 2012 - 22:59

    Dhr. B. Sanders:

    Hey moppie, wat zie je er toch leuk uit met die vlechtjes zo :) Ik lees dat het nog maar 41 dagen is dus dat gaat wel lkkr snel zeg :D Maar wat ben ik toch jaloers op jou met je lomito :O Ik wou dat ik bij je was!

  • 23 Mei 2012 - 16:58

    Anita:

    He Milou, wat gaat de tijd toch snel, zo ga je weg en met een paar weekjes ben je er al weer. Bedankt voor je leuke kaartje. Wat maak je veel mee, ik vind het knap hoe jij het daar zo goed doet. Ik wens je voor de komende tijd nog veel succes en geniet nog van de leuke dingen. Tot gauw. Groetjes van ons allemaal.
    Doeiiiiii

  • 25 Mei 2012 - 08:50

    Marja En Willem:

    Hoi skattie,

    Bedankt voor je leuke kaartje. Fijn dat het nog steeds zo goed gaat. Met ons is alles ook okay. Het is hier nu bijna net zo warm als in Curacao. We gaan binnenkort met vakantie. Geniet nog van je laatste weekjes. Ja, aan alles komt een eind. Maar het is ook wel leuk om weer thuis te zijn, toch? Nou wijffie tot gauw.
    Liefs van de visjes en de hondjes. Dikke kus xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1418
Totaal aantal bezoekers 32063

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: