Klein Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Klein Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Klein Curacao

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

27 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

na een dagje wakeboarden een aantal dagen spieren gehad te hebben, ben ik hier weer met een verhaaltje.
Dit keer gaat het over zoals altijd, van alles en nog wat, waar zal ik eens beginnen.
De afgelopen week is er niet zoveel gebeurd, we zijn dinsdagavond met 8 man uiteten geweest en daar hebben we onbeperkt spareribs gegeten die zo van het bot afvallen. Om precies te zijn bij Morena Resort, en het restaurant fuego.(even reclame maken) vrijdag zijn we samen hard aan het werk geweest voor ons literatuuronderzoek en dat schiet nu aardig op.
Zaterdag hebben we 's ochtends actief gedaan en 's middags op het strand gelegen bij de kleine knip. Het was inderdaad een klein strand met niets erbij (toilet, of ijsjes, of eten) maar daar wel erg mooi kunnen snorkelen. Van alles gezien, koraal, zeewier, kwalletjes, rare vissen, grote vissen noem het maar op.

Zondag ochtend gingen wij met 8 personen naar klein Curacao.Na eerst de avond ervoor geknoeit te hebben met het verzetten van de klok, 3x wakker worden dan denken dat het zo laat is en vervolgens nog weer 3 keer in je nest kunt kruipen omdat het elke keer een uur te vroeg was, zaten we toch nog op tijd op de boot. Romana en Danny zijn nu hier, dus die konden direct mee op de boot. 6:00 uur afgesproken en mooi op tijd. Nog een korting gekregen omdat we stagiaires zijn dus dat is altijd wel prettig.
De heenreis was af zien, de misselijkheid ging een steeds grotere rol spelen en dat brak ons aan het laatste bijna op. Eenmaal bij klein curacao aangekomen zijn we zwemmend daar heen gegaan, de anderen hebben onze tassen via de boot netjes meer het eiland op genomen.

De hele dag hebben we kunnen genieten van drinken, vissen, schildpadden, kreefjes en nog veel meer anderen dingen. De zon en het bruinen ging daar erg hard, dus gelukkig hebben we ons goed ingesmeerd dat we 's avonds niet thuis zouden komen met veel pijn.

De dag vloog om maar een wilde schildpad aanraken als je aan het snorkelen bent dat is toch echt wel fantastisch!! Was er helemaal ondersteboven van. Het schild is natuurlijk erg hard, maar ze voetje is erg zacht.

Vanmorgen naar de immigratiedienst en iedereen had ons al voorbereid je moet 4 a 5 uur wachten, maar jut en jul niet hoor, die stonden binnen een uur weer buiten. Niets gebeurd we hadden gewoon mazzel dat we zo snel klaar waren. Alleen ik was mijn stagecontract vergeten en we moesten vandaag weer terug dit ook gedaan omdat anders er weer een afspraak moet worden gemaakt.

Eenmaal thuis hebben we onze eerste aanrijding gehad. Het ging niet hard en francien zat alleen in de auto omdat ik het stagecontract aan het pakken was. Madame heeft dus een kleine schaafwond en het was niet onze schuld, dus als het goed is houden wij hier niets aan over.

Vandaag ook de gehele dag samen naar stage geweest en dit was erg gezellig, zelfs nog een rondje gelopen vanavond en daar kwamen we onverwachts nog een krab tegen. Wij gillen en die man naast ons boos want we hadden alle vissen weggejaagd, sorry meneer!!!

De foto's van klein curacao heb ik bij het verslag gezet en hieronder staat de link van mijn avontuur. Vandaag heb ik eindelijk het filmpje/uitzending gevonden waar mijn heldendaad te bewonderen is.

http://www.telecuracao.com/web/Videos.aspx?videos=843

Beter laat dan nooit zeggen we dan maar!! Voor de mensen die facebook hebben, daar is het filmpje ook te bewonderen. Dit filmpje duurt 53 minuten maar ik ben maar ongeveer 10 seconden in beeld. Bij de 25e minuut begint het. Ik ben nog wel zo schappelijk dat ik jullie niet de gehele nieuwsuitzending laat zien, (ook nog in het papiaments).

Morgen is het ladies night in de hoerenbuurt van curacao.... en tuurlijk dat moeten wij ook gezien hebben. Dus het plan staat morgen dat we met ongeveer 10 personen daar heen gaan. Gezellig en in een volgend resiverslag kom ik hier weer op terug.

Dat was het dan weer voor vandaag, het wordt trouwens nou wel moeilijker om mensen te spreken uit nederland aangezien er 6 uur tussen zit.

tot een volgende keer allemaal!!!

Dikke kus,
Milou

  • 27 Maart 2012 - 12:07

    Janneke:

    Lieve Milou,

    wat een avonturen en wat super om te lezen! Leuk om te lezen dat het goed gaat, maar je zult ze in NL ook vast wel missen...

    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 792
Totaal aantal bezoekers 32072

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: