Wakeboarden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Wakeboarden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Wakeboarden

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

16 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

He allemaal,

Vanmorgen was het zover, we hebben gewakeboard.

Na een aantal pogingen ging het toch goed.Twee keer in het water geweest te zijn kon ik 3x staan. Echt een geweldig gevoel.

Het was vooral leuk om te zien hoe ik tegen het water en de kracht aan het vechten was om toch te staan. Maar eenmaal toen ik stond was het echt fantastisch!! Ik ging over de golven en rechts en links langs de boot en de boot versnelde op een gegevens moment en die adrenaline die toen door mij lijf heen stroomde was geweldig.

Francien is het helaas niet gelukt om een eindje te staan, maar ze heeft wel eventjes gestaan.
Het was erg vermoeiend en morgen zullen we wel spierpijn hebben, maar dat heb ik er wel voor over.

De foto's heb ik bij het verslag gevoegd.

Dit weekend weten we nog niet wat we gaan doen, we hebben al een hele lijst gemaakt met welke leuke dingen we allemaal gaan doen en deze lijst is nog erg lang.
Volgende week is de planning om naar klein curacao te gaan met de buren!! Erg gezellig, lekker barcequen en snorkelen en dat wordt een gezellige dag.

Mijn stagebegeleider gaat de krant voor mij regelen waar ik in sta, het krantenartikel is wel in het papiaments, maar het is wel leuk om het gehele artikel te hebben. Ook op verzoek van mijn lieve mam.

De nieuwsuitzendig is er nog steeds niet, maar ik ben er heel erg druk mee bezig, dus ik wil en zou die uitzending krijgen.

Volgende week weer een verhaaltje!!

Liefs Milou

• 17 Maart 2012 - 09:11

Marja En Willem:

Hoi wijffie,

Nou dat ziet er stoer uit. Op naar de volgende uitdaging.

Dikke kusssssssssss, Marja en Willem.

• 17 Maart 2012 - 23:32

Simone:

Hey Milou,,

Leuke foto's van het wakeboarden!! Ook het filmpje is erg grappig van de pinata :D!

xxx