een week vol plezier - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu een week vol plezier - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

een week vol plezier

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

09 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

nou dat is lang geleden dat ik een nieuw reisverslag heb geplaatst, dus ik dacht het wordt weer eens tijd. Helaas dit keer geen foto's want ik heb mijn camera vergeten mee te nemen dus die komen na het weekend op de site te staan.

Waar zal ik eens beginnen.
Vorige week hebben we een goedkope supermarkt gevonden en inmiddels al 2 keer heen geweest, dat scheelt ons gelukkig heel erg veel geld, want het is op Curacao niet echt goedkoop leven.
Mijn leercyclus POP van school is inmiddels een voldoende dus ik kan aan de slag met mijn producttoetsen. Gelukkig hebben Francien en ik, 10 al af, dus we hoeven er nog maar 6.
Nog veel te doen maar we gaan het zeker redden, we werken er hard voor en we moeten in juli ons diploma halen.
Helaas is er nog niets bekend over mijn toetsstation via skype. Vandaag is de inschrijfperiode afgelopen dus ik ben heel erg benieuwd wanneer ik wat te horen krijg. Vind het allemaal erg spannend, zodra ik er meer bekend is laat ik het weten.

Vorig weekend de verjaardag van Jose en Francien gevierd. Donderdag zijn we uit geweest naar de tijd en dat was erg gezellig, helaas moesten we vrijdag ook weer op tijd naar stage dus heel lang konden we niet blijven.
Sinds donderdag hebben we ook internet in huis, dus dat is heel erg gemakkelijk voor school, maar ook om te skypen en de afleveringen van wie is de mol terug te kijken.
Ik heb gisteren gezien dat ik niet op het juiste spoor zat, een volgend seizoen maar weer beter.

Zaterdag avond zijn we uit geweest voor Francien haar verjaardag. Het was goud en fout feest bij Mambo beach en het duurde tot 4:00 uur, we zijn natuurlijk tot 4:00 uur gebleven. Met onze charmes hebben we een lift weten te regelen naar huis, maar die reed ons huis zo voorbij... iemand dat nog het idee om naar een gaybar te gaan dus daar zijn we tot 5.30 uur geweest. Om 8:30 uur moesten we alweer op omdat de verjaardag nu echt begon.

Met een ontbijtje bij het wilhemina plein zijn we begonnen. Daarna naar huis waar onze onderbuufjes het huisje heel erg mooi hadden versierd met allemaal slingers die Francien van thuis had gekregen via de post. Erg leuk om elke dag een cadeautje open te maken. Er hingen allemaal ballonnen en sliertjes. Daarna was de tweede verassing aan de beurt, de chocoladetaart met foto, misschien hebben mensen deze al gezien op facebook, maar anders komen de foto's maandag er op te staan.
Na ons buikje helemaal vol te hebben gegeten zijn we naar het strand santa cruz geweest waar we een beetje zijn verbrand en schelpjes hebben gezocht, heel erg leuk en lekker weer genieten.
Bij thuiskomst was de derde verassing aan de beurt, ik had een pinata geregeld en de buren hadden hem gevuld met confetti, snoep en allemaal andere leuke dingen. De taak van francien was om deze zo goed mogelijk kapot te maken. Erg leuk, hier hebben we ook video's van gemaakt.
's Avonds zijn we nog uit eten geweest bij Fort Nassau, een erg mooie burcht waar je goed uitziet hebt over de stad, daar komen we zeker nog wel een keer weten en het eten werd daar snel geserveerd.

Bij thuiskomst waren we allebei erg moe en vielen we om 21:45 uur ongeveer in slaap.

Deze week de hele week op stage geweest en daar ging het goed. Donderdag een positieve tussenevaluatie gehad en daar ben ik erg blij om. Het is prettig dat je weet dat je goed bezig bent en dat ik pas binnen de organisatie.

Vanmorgen toen ik ging pinnen was er een ongeluk gebeurd bij het waaigat. Ik daarna toe want er stonden nog niet zoveel mensen om heen het was net gebeurd en het meisje wat die man had aangereden was helemaal overstuur. De man had een grote hoofwond en zijn kortetermijn geheugen heeft een flinke klap gehad. Ik heb de overdracht gedaan naar de ambulance en was daarna erg trots op mijzelf. Nu weet ik zeker dat ik later aan het werk wil als ambulance verpleegkundige. Owja en de krant moest direct foto's maken dus ik ben heel erg benieuwd of ik nog in de krant sta, dan heb ik een bewijs... wanneer dat zo is, zal ik deze bewaren.

Vanavond gaan we naar de Full Moon party @t kokomo beach, gratis busvervoer en een amstel bright in de bus, heerlijk!! In het weekend staan er 2 dagen strand gepland dus dat wordt weer heerlijk genieten.

Ik mag om 3 uur naar huis en dan staat er een kleine verassing op mij te wachten,omdat ik Francien zo'n leuke verjaardag heb bezorgd. Ik ben erg benieuwd wat het is.

Nou dat was eventjes een kleine update van de week, tot snel maar weer!!

Liefs Milou

  • 14 Maart 2012 - 17:12

    Marja En Willem:

    Hoi skattie,

    Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat.
    Je hebt naast de stage wel veel leuke dingen ..... feestjes en lekker luieren aan het strand. Even over dat kleurtje wij zijn net terug van onze vakantie, was ook super leuk maar dat hoor je nog wel !!!

    Heeeeeeeeel veeeeeeeeeel liefs en een dikke kusssssssssssss Marja en Willem.

  • 14 Maart 2012 - 22:20

    Mam:

    Ik zie nu de foto's van het feestje. Leuk hoor, alle pakjes en lekkernijen. Gezellige boel daar bij jullie. Zo te zien hebben jullie lekker gegeten.
    Geniet nog maar even van de zon en het strand. De stage is denk ik wel te doen, vooral als je de foto's telkens bekijkt.

    Liefs mam

  • 15 Maart 2012 - 18:31

    Maaike Deuten:

    Super leuk dushi, ben jaloers op je;)

    Bon nochi voor straks;)

    Liefs Maaike
    xxx

  • 16 Maart 2012 - 08:25

    Lieke:

    Hee meiden! Ik zat nog even de foto's te kijken, wat leuk zeg!! Erg mooie fotos en wat leuk al die kadootjes voor Francien!! En die Elmo! Geweldig! Haha, have fun!!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 32070

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: