Introductiefeest amstel bright & wereldstage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Introductiefeest amstel bright & wereldstage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Introductiefeest amstel bright & wereldstage

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

28 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Even een verslag over het weekend wat ik beleefd heb. Elk weekend maken we er wel een feestje van maar dit weekend was het introductiefeest van amstel bright en wereldstage.

Zaterdag om 13:00 uur vertrok de bus voor ons huis om een middag tot avond te feesten, zwemmen en barcequen.
Toen we binnen kwam kregen we direct een kaartje voor een gratis amstel bright, deze ging er natuurlijk goed in.
Nadat we een paar foto's hadden gemaakt met de buufjes hebben we lekker tot 6 uur op het strand gelegen.

We moesten opschieten want er werden 26 prijzen verloot onder de studenten van wereldstage... en jawel hoor... ik heb ook een prijsje gewonnen.

EEN WAKEBOARDCURSUS VOOR 2 PERSONEN!!!!

Haha dus die gaan we maar eens even doen als we hier zijn.
Nadat het introductiefeest was afgelopen, hebben we nog even verder gefeest in Bermuda. Heel erg gezellig, nieuwe mensen ontmoet uit brazilie en venezuela.
Om 3:00 uur waren we thuis en het enige wat we nog in huis hadden waren gebakken aardappeltjes dus die hebben we maar opgegeten:D Het was heerlijk!!

Zondag een dagje met z'n tweetjes weggeweest. Helemaal geen verplichtingen, dus de hele dag naar het strand.
We lagen heerlijk onder de boom, komt er toch plotseling een tak naar beneden gevallen, midden op francien, gelukkig had ze maar 2 kleine schrammetjes en was het niet zo erg.
Zondagavond op tijd naar bed gegaan, want maandag gaat alweer vroeg de wekker.

Deze stagedagen gaan goed, ik heb nog veel te doen dus ik ga nu maar weer eens aan de slag. Onderaan staan de foto's van het weekend:)

Tot een volgende keer!!!
-xx- Milou