Carnaval - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Carnaval

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

22 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

even een kort berichtje over hoe de carnaval hier in Curacao wordt gevierd.

Het is op de eerste plaats heel anders. Hier gaat het niet om wagens die het mooiste zijn gebouwd, hier gaat het om de costuums, wie er het mooiste uitziet.

De optocht gaat over het gehele eiland en duurt ongeveer 5 a 6 uur.
Ik stond samen met de meiden in Otrabanda te kijken bij een gezellig cafe.

Bij de foto's staan de verschillende verklede mensen. Bij zoveel mogelijk groepen hebben wij foto's proberen te maken, zodat jullie in Nederland een duidelijk beeld krijgen hoe de carnaval hier gaat.

De carnaval is een heel erg leuk feest hier, maar het slapen daar komt weinig van. In de laatste 3 dagen heb ik maar liefst 15 uur geslapen, als ik vanavond op tijd naar bed ga dan haal ik het gelukkig allemaal weer in.

Dat was mijn verhaaltje voor vandaag, misschien komt er morgen meer.

Bedankt voor de reacties, ik kan niet iedereen wat terug terug. Maar in het algemeen gaat het erg goed met mij en Francien. De stageplekken zijn beide leuk, maar de zorg hier is toch heel erg anders. Er zitten ook veel positieve dingen bij waar wij in Nederland nog wat van kunnen leren.
Het huisje is nu mooi ingericht en alleen het internet missen wij nog dus daar zijn wij druk mee bezig.

Tot snel allemaal!!!

  • 22 Februari 2012 - 20:11

    Sanne:

    Ha Milou,

    Gevonden! Alles even doorgespit natuurlijk, alle foto's bekeken. Leuk hoor! Zo te zien hebben jullie het daar wel naar jullie zin. Kan ook niet anders met die hagelwitte stranden, cocktails en Carnaval! Maar je hebt groot gelijk, lekker genieten! Veel succes en plezier daar, groetjes Wendy, Sanne en Niene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 32074

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: