Curacao weekend 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Curacao weekend 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Curacao weekend 2

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

20 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Dit weekend weer echt genoten. Vrijdag hebben we de dingen gedaan die moesten zoals wassen, boodschappen halen en huisje schoonmaken.
Vrijdag alles klaar en zaterdag en zondag lekker weekend gevierd.

Zaterdag naar het strand geweest, een heel mooi strand genaamd de grote knip. (tip van Carolien, de zus van Francien) Een goede tip, want het was een hagelwit strand met een erg mooie heldere blauwe zit. De foto's zitten erbij.

Zondag naar St. Tropez geweest, ook foto's in de map, echt een zwembad wat over loopt in de zee, fantastische dus!!

Nou ons adres zal ik nog een keer vermelden.
Nieuwestraat 62 B
Punda, Willemstad
Curacao

Kaartjes zijn welkom, die hangen we op in huis en het is hartstikke leuk om post te krijgen en we zullen er foto's van maken.

Inmiddels hebben we al 51 cent op straat gevonden dus we hopen dat aan het eind van de 5 maanden we een cocktail kunnen drinken.

Tot snel weer!!!
Liefs Milou

• 20 Februari 2012 - 23:48

Bjorntje:

Hey schat, ziet er allemaal heel leuk en lekker uit. Zou nu wel een hapje van jou willen nemen :P Ben blij om te horen en zien dat het nog steeds goed met je gaat! Hoe is het stappen in Curacao? Beter dan het werken zeker ;) Zie je snel. xxx mij

• 21 Februari 2012 - 09:07

Marja En Willem:

Hoi Milou,

Zo te zien gaat alles goed met jou en Francien. Lekker wijntje en lekker zonnen op het strand. Wordt er eigenlijk nog wel gewerkt? Hahaha
    Geniet van alles en heel veel plezier. Groetjes aan Francien.

Liefs Marja en Willem, Ly xxx

• 21 Februari 2012 - 18:38

Janneke:

Ha Milou,

leuk om te zien hoe het gaat! Hoe is de stage, leuk? Al een beetje gewend op je stageplek? Succes met je stage en geniet lekker van jullie weekenden...

Liefs ons

• 21 Februari 2012 - 19:37

Mam:

Heey Milou,

Leuke foto's hoor. Je zou bijna denken dat het alleen maar vakantie en feest vieren is. Maar ik weet dat je druk bezig bent met allerlei protocollen. Dan is effe genieten van een mooi strand en een cocktail ook wel aardig, toch? Post komt eraan.

Liefs mam

• 21 Februari 2012 - 19:52

Chris:

Hai Milou,

Tjeetje zeg wat kan jij een cocktails op, geen wonder dat je ook maandag vrij moet hebben, ben wel een beetje jaloers hoor.
    Tuurlijk weet ik dat je er keihard voor moet werken en dan mag je ook volop genieten he.
    Mooie foto's hoor, wat een strand zeg!!
    Nou meiske, ik wens je weer een hele goede week daar en kijk uit naar je volgende verhaal en foto's.

liefs Chris