Weekend... leuke dingen doen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Weekend... leuke dingen doen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Weekend... leuke dingen doen!!

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

12 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

We hebben er weer een leuk weekend opzitten.

Vrijdag hebben wij eindelijk onze auto mogen ophalen en hij rijdt echt fantastisch.
Het is ook nog een mooi snel ding ook!!
Vrijdag direct wezen boodschappen halen, want onze koelkast was helemaal leeg.

Zaterdag hebben we spulletjes gekocht voor ons huisje. Nu is eindelijk alles af en opgeruimd. Bij de foto's staan de spulletjes ook op zodat jullie deze allemaal kunnen bekijken.

Zondag/vandaag.. zijn wij voor het eerst naar het strand geweest. Na 3,5 uur waren we al verbrand, maar echt heel erg mooi en luxe.

We vermaken ons prima en vanaf morgen staat ons weer een week stage te wachten.
De eerste week is al voorbij gevlogen en ik denk dat de weken hier voorbij gaan vliegen.

Van de week volgt er weer een update!!!

Tot snel!
Milou

  • 13 Februari 2012 - 09:12

    Maaike Deuten:

    Super leuk om je verhaaltjes te lezen:) En vooral de foto's, krijg toch wel kriebeltjes in mijn buik als ik dit allemaal weer zie hihi:)

    Trouwens heb je mijn boek nog wel ontvangen? Had hem die maandagavond nog op de post gedaan:)?
    Liefs maaike xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 32071

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: