Het eerst weekend na stagedagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Het eerst weekend na stagedagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Het eerst weekend na stagedagen

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

12 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Weekend heb ik na de eerste dagen van mijn stage. We gaan het vanavond vieren met een lekkere daghap bij het wilhelminaplein.

Vanavond lekker geskypt met familie en dat was natuurlijk erg leuk.

Het weekend zijn we heel erg druk. Morgen nog druk bezig met school, het leercyclus POP moet ingeleverd worden en de eerste opdrachten worden opgestart.
Morgen om 16:00 uur is het zover, dan krijgen wij onze auto.. dus nog eventjes geduld voor ons. Daarna wordt het boodschappen doen en genieten van ons weekend.
Zaterdag en zondag worden hang dagen... we gaan lekker het eiland verkennen en op het strand liggen, maar niet te lang want anders worden wij hartstikke verbrand.

Mijn adres voor degene die dat nog niet weten is:

Milou Telgenkamp
Nieuwstraat 62 B
Punda, Willemstad
Curacao

Curacao werkt niet met postcodes... dus daarom is dit voldoende.

Dus alle kaartjes en briefjes zi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 32074

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: