Eerste stagedagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Eerste stagedagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Eerste stagedagen

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

08 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

daar ben ik weer!! De eerste stagedagen waren erg spannend.
Ik ben hartelijk ontvangen bij Kas Hugenholtz en ik vind het tot nu toe erg leuk en leerzaam.

Woensdag en donderdag ga ik meelopen in de zorg op de andere afdeling, zodat ik alles binnen Kas Hugenholtz heb gezien.

Vrijdagmiddag om 16:00 uur is het zover dan gaan Francien en ik onze auto ophalen... en jawel een luxe met alles erop en eraan Hyundai I10.
Ik ga er zelfs op vooruit, maar ja daar is de prijs ook wel naar... (het was ook nog de goedkoopste).

Het weer is hier nog steeds lekker en de wind doet ons goed.
Ik ben erg verbrand, maar sinds vandaag aloe vera gesmeerd en het wordt al een stukje minder pijnlijk.

Francien en ik hopen dat wij woensdag of donderdag op onze eigen kamer internet hebben zodat we continu daarvan gebruik kunnen maken.

De foto's van het huisje en andere leuke activiteiten volgen nog... in een volgend reisverslag.

Tot snel... !!
Milou

ps: bedankt voor de leuke reactie!!

  • 08 Februari 2012 - 08:49

    Chris:

    Hoi Milou,

    Leuk te lezen dat je hartelijk bent ontvangen daar op je stage plaats en natuurlijk geloof ik graag dat het spannend is allemaal, maar jij kunt het hoor!!! Alle vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen met je.
    Het gaat natuurlijk nog beter worden wanneer jullie daar zelf je eigen autootje hebben en je dan ook zonder probleem kunnen verplaatsen.
    Ben wel beetje jaloers op je hoor daar met dat mooie weer, hier brrrr en dikke jassen aan. Nu hopen dat jullie internet er gauw is zodat we kunnen kletsen.
    Meiske doe je best daar maar vooral ook genieten van alles, we spreken elkaar heel snel!!
    liefs en groetje Chris

  • 08 Februari 2012 - 10:06

    Maaike Deuten:

    Woehoe dushi heel veel plezier, geniet er vooral van:) Voor je het weet is het alweer tijd om naar nederland te gaan!natuurlijk nog lang niet aan denken, fijne tijd daar en ik ga je volgen op deze site:)
    Ayoooo dushi, enjoy!

    Liefs Maaike
    xxxx

  • 09 Februari 2012 - 15:36

    Lieke:

    Hee Milou (en Francien)!!
    Wat leuk om die verhalen hier te lezen! En al leuke foto's! Fijn dat je het naar je zin hebt!! Het ziet er erg goed uit allemaal!! Geniet ervan! Stiekem ben ik wel jaloers op jullie weer daar! :p Ik ga vanavond weer schaatsen! haha echt heel wat anders! Fijn dat je op stage ook zo goed bent ontvangen! Groetjes aan Francien!

    Liefs Lieke

  • 10 Februari 2012 - 17:13

    Paul:

    toch wel een beetje veel bewolking.....

  • 12 Februari 2012 - 18:15

    Everlien:

    Heee lieve Milou! Eindelijk had ik even tijd om alles door te lezen, ik vind het fijn om te lezen dat je zo hartelijk word ontvangen, super. Dat het spannend is geloof ik graag, even doorzetten en je zal zien dat je zo je plekje hebt gevonden! Ik wens je heel veel succes met alles, gaat helemaal goed komen met jullie. Ik ga je op de voet volgen en wie weet spreken elkaar eens op SKYPE. Ik zal je binnenkort opzoeken! Doei skattie. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 32067

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: