Eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Telgenkamp - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: milou1989

Blijf op de hoogte en volg Milou

05 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Hier het eerste reisverslag van de afgelopen dagen.
De vlucht is allemaal goed verlopen, geen turbulentie gehad en we waren op tijd in Curacao.

Het huisje ziet er heel erg mooi uit. We hebben niets te klagen. We hebben het al mooi versierd en het wordt echt ons thuis.

De afgelopen dagen hebben we Punda en Otrabanda gezien en we leren steeds meer de weg kennen.
Vandaag voor het eerst echt verbrand, maar daar gaan we wat aan doen.

Gisteren voor het eerst naar Mambo beach geweest voor het Goud & fout party en dat was erg geslaagd.

Morgen beginnen aan de eerste stagedag... erg spannend maar ik hoop dat het allemaal leuk is en ik een goede eerste indruk krijg.

Dit was mijn eerste verslag vanuit Curacao... ik hou jullie op de hoogte van alle bezigheden hier en tot snel!!!

Liefs Milou

  • 06 Februari 2012 - 07:18

    Mariska:

    Hoi Milou. Wat fijn dat het daar zo lekker warm en leuk is. Ik wou je nog een goede reis wensen, maar hoorde van Bjorn dat je al in het vliegtuig zat. Het is hier nu -9, dus geniet er lekker van daar! Heel veel succes op je eerste stagedag! Je kunt het! X Mariska

  • 06 Februari 2012 - 11:26

    Chris:

    Hai Milou,

    Heerlijk te lezen dat je een goede reis hebt gehad en je draai in het huisje hebt gevonden.Nu het werk vandaag nog he, maar ik ben er van overtuigd dat ook dat leuk en goed is, een hele mooie ervaring om mee te maken.
    Hoop heel snel weer iets te lezen van je en wie weet ook te spreken op skype.
    Liefs en groetjes Chris

  • 06 Februari 2012 - 13:59

    Bianca:

    Hee Milou, Heel veel plezier in curacao samen met Francien!!! Ik hoop dat je een leuke stage plek hebt en dat je er veel nieuwe ervaringen op doet;) Ik ga je de komende maanden volgen!!
    Liefs Bianca

  • 06 Februari 2012 - 17:56

    Paul:

    He Milou, ja we volgen je uiteraard ! en denk erom wel van de mooie jongens afblijven he.....!!
    Have fun and enjoy.

  • 06 Februari 2012 - 22:09

    Mam:

    Heey Milou,

    Leuk jouw eerste verslag te lezen en de foto's te bekijken. Gisteren op skype was ook gezellig. Ben benieuwd hoe je eerste stagedag was. Je zult het adres wel gevonden hebben.

    Liefs van mij

  • 08 Februari 2012 - 09:16

    Marja En Willem:

    Erg fijn om te horen dat jullie het nu al naar jullie zin hebben. Heb je nu een vast stage programma? Ik bedoel weet je over de hele periode al wat je gaat doen?
    Ook lekker gaan genieten van alles en vooral van het mooie weer. Wel goed blijven insmeren "zei ze wijs"!!!
    Heel veel liefs en een dikke knuffel van Marja en Willem .......
    een poot van Sam en Puck. xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao avontuur

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

De laatste dagen

04 Juni 2012

Zussen tijd!!

20 Mei 2012

Van alles!!

04 Mei 2012

....

04 Mei 2012

vakantie met foto's
Milou

Hallo allemaal, Welkom op mijn site, hier kun je foto's en reisverslagen bekijken tijdens mijn verblijf op Curacao Ik zou het leuk vinden als je een keer een bericht achterlaat. Groetjes, liefs Milou

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 32068

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Curacao avontuur

Landen bezocht: